Wydawcy
Oprócz pozycji Naszego Wydawnictwa umieszczamy pozycje Innych Wydawnictw, które szczególnie polecamy.
Książki za złotówkę 0
Książki za złotówkę
Chcę, by powstało w twojej głowie proste skojarzenie: "Książka za złotówkę? Fundacja Nasza Winnica". Chcemy dostarczać Ci dobrej treści w małej formie i tanio.

Od samego początku naszej działalności nastawialiśmy się na sprzedaż małych książeczek w dużych ilościach. Przy okazji mamy też i inne rzeczy, ale małe książeczki, z dobrą treścią to nasz główny produkt.

Nasze małe książeczki nastawione są na treść. Są to książki do czytania a nie do oglądania (pejzażyk, kwiaty, liście i jakiś cytat). Zadaniem naszych książeczek, które wydajemy, jest budować wiarę.

Często nazywam nasze książki "kazaniem w okładce, do samodzielnego czytania". Nasze najcieńsze książki (16 stron) - to dokładnie rozmiar kazania.

Sami nie wpadliśmy na ten pomysł, by sprzedawać małe książki w pakietach.

Wszystko zaczęło się od książeczki "Praktyczny Kurs Modlitwy". Wydawaliśmy ją jeszcze w Stowarzyszeniu Pedagogów NATAN. Wydrukowaliśmy nie pamiętam już ile - może 2-3 tys. Wstawiliśmy do księgarni TOLLE z myślą, że będziemy to kapało i kapało przez lata. Nie pamiętam ceny jaka wtedy była, ale przy małych książkach cena, przy sprzedaży detalicznej, nie odgrywa specjalnie znaczenia. Bo jakie znaczenie ma to czy kosztować to będzie 3 czy 5 zł? Produkt taki jest wysokomarżowy, ale weź sprzedaj tyle książek, by zapewnić wydawnictwu jakiś zysk.

Wszystko się zmieniło przez mail pewnego księdza, który napisał do nas tak: "Jak będziecie sprzedawać wasze książeczki po 1 zł to namówię proboszcza, byśmy kupili 1.000 egz." Cena dużo niższa, ale... 1.000 egz.!

Nie mieliśmy już tego tysiąca, więc musieliśmy dodrukować. I wtedy pojawiła się myśl (nawet nie wiem kto to rzucił, ale była to myśl na miarę rewolucji) - A może inni też byliby na to chętni?

I zrobiliśmy ofertę i akcję - zaproponowaliśmy różne pakiety z bardzo niską ceną za egzemplarz (ale oczywiście z naszą marżą). Zrobiliśmy to na zasadzie przedsprzedaży - sprzedawaliśmy książki, których jeszcze fizycznie nie było. To był dodatkowy atut, bo dzięki temu:

  1. Mieliśmy pieniądze na realizację zamówienia. Normalnie Wydawnictwa najpierw inwestują a dopiero potem (i często bardzo długo) czekają na zyski
  2. Mogliśmy idealnie zaplanować wielkość nakładu, czyli to co sprzedaliśmy i jakiś dodatkowy, nieduży, zapas. Nie macie pojęcia ile wydawnictw "umoczyło" przestrzeliwując wysokość nakładu - zamrożona gotówka, koszty magazynu a potem wyprzedaż za grosze.
  3. Dostawaliśmy lepsze oferty z drukarni. Przy 10.000 egz. nakładu koszt jednego egzemplarza jest o wiele niższy niż przy 1.000 egz. nakładu.
  4. Mogliśmy zlecić drukarni bezpośrednią wysyłkę największych zamówień wprost do klienta. Księgarnia i tak musi zapakować książki, i tak musi je wysłać. A my podpowiadaliśmy komu i ile. Nie macie pojęcia jaka to oszczędność. Cały czas koszty wysyłki są bardzo duże. My zaś ciachaliśmy je o połowę - wysyłka prosto z drukarni do klienta. I nie macie też pojęcia co to znaczy zapakować 1.000 książeczek, na przykład "Jak czytać i rozumieć Pismo Święte?". To ponad 60 kg. książeczek. To zwykle 3 duże kartony.

Zrobiliśmy akcję i przez kilka dni sprzedaliśmy kilkanaście tysięcy egzemplarzy.

To działa!

Od dzisiaj kolejne nasze tytuły wchodzą do naszej nowej (prostszej i lepszej) polityki cenowej. Pakiety tylko 10 egz. i 50 egz. Za to ceny dostępne kiedyś tylko w pakietach 500 i 1000 egz.

Do końca miesiąca możemy nabywać książki:

Jak czytać i rozumieć Pismo Święte?

oraz Perypetie młodości

w cenie 1 zł (przy pakiecie 50 egz.)

Oferta aktualna tylko do czwartku!
Książki wyślemy ok. 11 marca

Jak czytać i rozumieć Pismo Święte?

KLIKNIJ

KLIKNIJ i obejrzyj PDF: [TUTAJ]

KLIKNIJ i zamów 50 egz po 1 zł: [TUTAJ]

KLIKNIJ i zamów 10 egz po 2 zł: [TUTAJ]

KLIKNIJ i zamów 1 egz po 5 zł: [TUTAJ]

Perypetie młodości

KLIKNIJ i obejrzyj PDF: [TUTAJ]

KLIKNIJ i zamów 50 egz po 1 zł: [TUTAJ]

KLIKNIJ i zamów 10 egz po 2 zł: [TUTAJ]

KLIKNIJ i zamów 1 egz po 5 zł: [TUTAJ]


Dlaczego nowa polityka cenowa? Mamy dobrą i tanią drukarnię, która dodatkowo częstuje nas często dodatkowymi rabatami.
Nastawiamy się też na to, by zarabiać nie wysoką ceną, ale dużym obrotem. Niskie ceny, duże obroty, wielkie zyski.

A zyski przeznaczamy na dobre cele.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl